Θα διαβάσατε ίσως στο πολύ καλό Blog Taxalia , την ανάρτηση περί του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ.
Αν όχι διαβάστε το.
Κατόπιν Διαβάστε τί λέει ένας από την γενιά των ΣΟΒΑΡΩΝ δημοσιογράφων...
Quote
Παράνοια!
...δήγμα γραφής
Ο τίτλος στο ρεπορτάζ του «Ηπειρωτικού Αγώνα» των Ιωαννίνων έγραφε «Οι εργαζόμενοι ζητούν διόδια», αναφερόμενος στους εργαζομένους της Εγνατίας Οδού, όπως προσδιόριζε ο υπέρτιτλος. Και το άρθρο ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Α.Ε.» ζητούν με ανακοίνωσή τους τη διασφάλιση του μέλλοντος της εταιρείας, με τον ορισμό διοίκησης που θα εφαρμόσει τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης αλλά και την ορθολογική αξιοποίηση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού της. Μέχρις εδώ τίποτα μεμπτό? όλοι έχουν αγωνία για το εργασιακό τους μέλλον στις μέρες που ζούμε και αυτοί που είχαν πάρει και κάποιες προεκλογικές υποσχέσεις έχουν κι ένα λόγο παραπάνω να ζητούν από την κυβέρνηση να εφαρμόσει όσα τους υποσχέθηκε.
Διαβάζοντας όμως τη συνέχεια, συνειδητοποιείς ακόμα μία φορά το θέατρο του παραλόγου που παίζεται εδώ και χρόνια σ' αυτήν τη χώρα. Οι εργαζόμενοι στην Εγνατία λοιπόν ζητούν, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, την άμεση έναρξη της λειτουργίας των διοδίων στον Πολύμυλο Κοζάνης (με χαμηλό τίμημα, ευτυχώς!) και την άμεση ένταξη των διοδίων Μαλγάρων στο σύστημα της εταιρείας, προκειμένου να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις οικονομικές της υποχρεώσεις. Στην ουσία, δηλαδή, να πληρώσουμε εμείς, για να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί και να πληρώνει αυτούς.
Ακόμα κι αυτό, όμως, δεν είναι τίποτα μπροστά στην παράνοια που νιώθεις όταν προχωρείς παρακάτω στο κείμενο. Οι εργαζόμενοι ζητούν επιτακτικά, λέει, να ανοίξουν και να λειτουργήσουν και οι υπόλοιποι σταθμοί διοδίων
και επισημαίνουν ότι «σήμερα στην Εγνατία εξακολουθούν να κυκλοφορούν δωρεάν ελληνικές και ξένες νταλίκες, προκαλώντας φθορές, όταν σε άλλους δρόμους οι εργολάβοι προεισπράττουν πανάκριβα διόδια, ακόμα και μετά τις κατολισθήσεις που έκοψαν τη χώρα στα δύο». Υπολογίζουν και νούμερο μάλιστα για την απώλεια εσόδων (ούτε στο υπουργείο Οικονομικών να ήταν!), γύρω στα 60 εκατ. κάθε χρόνο, και τονίζουν (εδώ προσέξτε!) ότι «η πίεση των συμφερόντων σε ΜΜΕ είναι πλέον ορατή και οι «σωτήρες» γνωστοί. Το μέλλον μας είναι άγνωστο στο σημερινό μεσοδιάστημα απραξίας και στασιμότητας».
Δεν είμαι από αυτούς που αντιτίθενται δογματικά στα διόδια. Πιστεύω ότι είναι αναγκαία μέθοδος σε μια μικρή χώρα προκειμένου να εξευρεθούν πόροι για ορισμένα μεγάλα οδικά έργα, με την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτά δεν αποτελούν τη μοναδική διαθέσιμη λύση για τους οδηγούς και ότι υπάρχει αξιόπιστη εναλλακτική λύση για την πραγματοποίηση της ίδιας διαδρομής δωρεάν. Αλλά μην τρελαθούμε κιόλας! Τόσα χρόνια ακούμε από την Αριστερά -και όχι μόνο- ότι τα διόδια είναι περίπου ληστρική εκμετάλλευση των Ελλήνων πολιτών και θα έπρεπε να καταργηθούν, ακούμε ότι οι κυβερνήσεις που δίνουν τους δρόμους για κατασκευή και συντήρηση σε ιδιώτες, παραχωρώντας τους την εκμετάλλευση των διοδίων, υποκύπτουν σε συμφέροντα.
Και τώρα ανακαλύπτουμε ότι οι νταλίκες προκαλούν φθορές όταν κυκλοφορούν (γιατί όχι τότε διόδια σε όλους τους δρόμους, αυτοί δεν έχουν φθορές;) και ακούμε από εργαζομένους (η ίδια η ανακοίνωση των οποίων λέει πως «οι εργολάβοι προεισπράττουν πανάκριβα διόδια») ότι τα συμφέροντα πιέζουν για να... μην μπουν διόδια σ' ένα δρόμο. Και μάλιστα πιέζουν τα... ΜΜΕ και όχι την κυβέρνηση. Και τα ΜΜΕ, που επίσης κατηγορούνται ότι προωθούν άλλα συμφέροντα για να εισπράττουν διόδια, τι κάνουν τελικά; Τις μονές μέρες ζητούν να μπουν διόδια και τις ζυγές να μην μπουν; Και οι πολίτες που βλέπουμε κατά καιρούς να διαμαρτύρονται όταν μπαίνουν διόδια σε κάποιο δρόμο, και αυτοί συμφέροντα εξυπηρετούν; Ο ελληνικός παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο! Διαμαρτύρομαι όταν πληρώνω, αλλά, όταν έχω πρόβλημα, βάλτε τους άλλους να πληρώσουν για να μου το λύσουν.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ποτέ ν' ακούσω πως κάποιοι εργαζόμενοι πιέζουν για να μπουν διόδια σε οποιονδήποτε δρόμο, αλλά φαίνεται ότι στην Ελλάδα ποτέ δεν τα έχουμε δει όλα. Και βέβαια εδώ έχει ενδιαφέρον να ακούσουμε την άποψη όσων έχουν ζητήσει να μην υπάρχουν διόδια σε κανένα δρόμο (προφανώς έχουν βρει και τα χρήματα για την κατασκευή και συντήρησή τους) και ταυτόχρονα δηλώνουν ότι υποστηρίζουν όλα τα αιτήματα οποιασδήποτε μερίδας εργαζομένων. Μόνο που εδώ οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι ζητούν διόδια, που εκείνοι ζητούν να καταργηθούν. Πώς είναι δυνατόν να υποστηρίζει κανείς και τα δύο ταυτόχρονα; Αλλά, θα μου πείτε, στην Ελλάδα είμαστε, όπου όλα μπορούν να συμβούν...
UnQuote
Πηγή : Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.