Αναλυτικά , μικρή αύξηση κατανάλωσης στις βενζίνες, μείωση στο πετρέλαιο κίνησης, μεγάλη αύξηση στο θέρμανσης ενώ σημαντική πτώση της ποσότητας του μαζούτ και των ναυτιλιακών καυσίμων.
Η πτώση στην κατανάλωση μαζούτ και ναυτιλιακού απεικονίζει την πτώση που υπάρχει στην παραγωγή και την διακίνηση των εμπορευμάτων θαλασσίως λόγω της διεθνούς κρίσης.
Η αύξηση όμως της κατανάλωσης στο φτηνό καύσιμο προβληματίζει.
Κάπου υπάρχει οργανωμένο "βάφτισμα" του φτηνού πετρελαίου που προορίζεται για θέρμανση των οικιών σε ακριβό κίνησης με αποτέλεσμα εκτός το ποσό των φόρων κατανάλωσης και ΦΠΑ που χάνει το δημόσιο , να γίνονται ορισμένοι "Κροίσοι" εν μέσω κρίσης...
Είναι καιρός να επανεξεταστεί το όλο κύκλωμα Παραγωγής-Εμπορίου των καυσίμων γιατί κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να δεχθεί ότι σε μία ήπια από πλευράς ψύχους χρονιά , αυξάνεται σημαντικά η κατανάλωση του πετρελαίου θέρμανσης ενώ σημειώνει μείωση η κατανάλωση του πετρελαίου κίνησης.
Σωστός
ΑπάντησηΔιαγραφήΚροίσοι εν μέσω κρίσης...
Πολύ ευστοχο.
Το μέγεθος στην λαθρεμπορία πετρελαίου θέρμανσης ξεπερνάει τα 800 εκατ. ευρώ.
Και γίνεται κυρίως απο τις μεγάλες εταιρείες.
Που δίνουν και τα δωράκια σε πολιτικούς και αρχές.
Έτσι....για να "γυρίζει" το χρήμα.