Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ρηχές πολιτικές αναλύσεις και κατασκευαστές «κυρίαρχων απόψεων»...

Δεν ξέρω αν βρισκόμαστε μπροστά στο «τέλος της αντιπολίτευσης» - στην πραγματικότητα πιστεύω ότι αυτό θα έλθει με την ολοκλήρωση του τρίτου μνημονίου και την έξοδο της χώρας από την κρίση – αλλά σίγουρα βρισκόμαστε μπροστά στο τέλος της πολιτικής ανάλυσης.

Η προώθηση του κ. Τσίπρα και των περί αυτών στην εξουσία, αλλά και η συντήρησή τους μέχρι σήμερα μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, βασίστηκαν σε μια σειρά λαθεμένες πολιτικές αναλύσεις που εξελίχθηκαν σε «κυρίαρχες απόψεις».

(Είναι γνωστό ότι οι «κυρίαρχες απόψεις» είναι πιο δυνατές και από τα ίδια τα γεγονότα. Γι’ αυτό και βρισκόμαστε ενώπιον του παραδόξου η χώρα να έχει διαλυθεί εντελώς και ένα μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης να πιστεύει ότι ο κ. Τσίπρας, ο κ. Καμμένος, τα κόμματά τους μπορούν να κυβερνήσουν και να δώσουν λύσεις).

Οι «κυρίαρχες απόψεις» δημιουργούνται μέσα από «πολιτικές αναλύσεις» εξαιρετικά απλοϊκές – και επομένως εύπεπτες που εύκολα επιβάλλονται.

Πρώτη «πολιτική ανάλυση» που οδήγησε στην πρώτη «κυρίαρχη άποψη» και η οποία οδήγησε στην εκλογική επικράτηση του κ. Τσίπρα στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015: «Θα δείτε, ο Τσίπρας θα κάνει την κωλοτούμπα του και ούτε γάτα ούτε ζημιά».

Στο έλεος των αριστερών...

Ο κομμουνιστής Βαρουφάκης οδήγησε σε υποχρεωτική αργία και ανεργία άλλες 600.000 νέους και όλους τους γέρους σε ουρές για 50 ευρώ. Ο λενινιστής Λαφαζάνης συζητάει δουλειές μόνο στο Λένινγκραντ. Ο ινστρούχτορας της δραχμής Λαπαβίτσας θέλει κουπόνια και συσσίτια. Η σταλινική Ζωή "κλείνει" την αχρείαστη Βουλή. Και ο Τσίπρας έβγαζε όλους αυτούς βόλτα στο Ζάππειο…
Αρκετά λοιπόν με την κωμωδία της πρώτης φοράς αριστερής κυβέρνησης. Μια κυβέρνηση με στηρίγματα τα ιδεολογικά κατάλοιπα της μεταπολίτευσης και τις "σιωπηρές" συμμαχίες με τις ομάδες της ντροπής του ελληνικού κοινοβουλίου.

Ασφαλώς και οι Έλληνες ψηφοφόροι έχουν τεράστιες ευθύνες για την σημερινή πρωτόγνωρη κατάσταση που μόνοι τους επέλεξαν αλλά δεν πρέπει να τους καταδικάζουμε τόσο πολύ.

Ποιος μπορεί να αρνηθεί την πραγματικότητα που ζει ο ελληνικός λαός εδώ και ένα δεκαήμερο επειδή δεν υπολόγισε ορθά που έδωσε την εξουσιοδότηση για την εκπροσώπησή του στην κυβέρνηση και στην Βουλή.

Οδηγηθήκαμε σε ένα ψευτοδημοψήφισμα για να αποκτήσει ο κ. Τσίπρας ένα επιχείρημα να στριμώξει τους αντάρτες και τους άλλους του βουνού και του λόγγου στην Βουλή και να μπορέσει να περάσει την συμφωνία.

Μ.Σουλτς: Αυτό που πήρε ο Τσίπρας είναι χειρότερο από την πρόταση Γιούνκερ...

Την πεποίθησή του ότι "η ελληνική κυβέρνηση θα κάνει το παν - και πρέπει να το κάνει - για να υλοποιήσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις" στη χώρα, εξέφρασε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς διότι, όπως είπε, «δεν έχει νόημα να κάνουμε αυτό το βήμα και να βρισκόμαστε σε έναν χρόνο πάλι εδώ και να συζητούμε».

«Όλοι εκείνοι που έκλεισαν αυτή την συμφωνία, αλλά βεβαίως ειδικά η κυβέρνηση στην Αθήνα», έχουν την υποχρέωση να κάνουν το παν, επισήμανε ο κ. Σουλτς μιλώντας νωρίτερα απόψε στην εκπομπή «Brennpunkt» του πρώτου καναλιού της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης ARD και ανέφερε ότι αυτό που πήρε τώρα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας από τις Βρυξέλλες είναι χειρότερο από αυτό που θα μπορούσε να είχε πάρει πριν από δύο εβδομάδες, αν είχε δεχθεί την πρόταση του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ. «Αλλά σίγουρα δεν υπήρξε πιο ισχυρός πρωθυπουργός στην ιστορία της Ελλάδας εδώ και δεκαετίες από τον κ. Τσίπρα σε ό,τι αφορά την στήριξη στο εσωτερικό. Αν υπάρχει κάποιος που είναι σε θέση να επιβάλει τις μεταρρυθμίσεις, τότε είναι εκείνος.

Τσίπρας : 15 ψεύδη σε 15 λεπτά !!!

Ο πρωθυπουργός στη Βουλή απαντώντας σε ερώτηση του Σταύρου Θεοδωράκη για την παιδεία χρησιμοποίησε απροκάλυπτα ψεύδη για να δικαιολογήσει τη βεβιασμένη κατεδάφιση του ισχύοντος νόμου στα πανεπιστήμια.

Τι είπε;

1. ότι επείγει η κατάργηση των Συμβουλίων λόγω της «εκρηκτικής κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στα Πανεπιστήμια εξ αιτίας της δυνατότητας που τους δίνει ο νόμος να εμπλέκονται ανοιχτά τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο διοικητικό έργο». Λάθος. Πρώτον, τα Συμβούλια έχουν εκ του νόμου αυστηρά εποπτικό και ελεγκτικό ρόλο. Δεν διοικούν και δεν εμπλέκονται καθόλου στα ακαδημαϊκά. Δεύτερον δεν υπάρχει καμία απολύτως εκρηκτική κατάσταση στα πανεπιστήμια πόσω μάλλον τέτοια που να προκύπτει από μία δήθεν επέμβαση των Συμβουλίων στο ακαδημαϊκό και διοικητικό έργο.