Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Ασφαλιστικό, η ξεχασμένη απασφαλισμένη ωρολογιακή βόμβα...

Ενώ ο παγκόσμιος πληθυσμός ξεπέρασε ήδη τα 7 δισεκατομμύρια και τα πεινασμένα πλεονάσματά του τροφοδοτούν τα ασυγκράτητα κύματα μεταναστών κυρίως προς Ευρώπη, η Ελλάδα αντιμετωπίζει το αντίθετο πρόβλημα. Η υπογεννητικότητα συνεπάγεται μείωση του πληθυσμού της που γηράσκει επικινδύνως, ενώ το πελατειακό σύστημα (που δείχνει να συντηρεί και η νέα κυβέρνηση με την επαναφορά της πρότερης φαύλης κατάστασης) οδηγούν στη διάλυση του ήδη προβληματικού συστήματος κοινωνικής ασφάλισης.

Δεν ξέρω αν η σκληρή αναμέτρηση του κ. Τσίπρα με τα θεσμικά όργανα της ευρωζώνης και το ΔΝΤ θα οδηγήσει σε συμβιβασμό ή σε καταστροφική για την Ελλάδα ρήξη, όμως κάποιοι αριθμοί, που τους αντιπαρερχόμαστε αδιάφορα, δείχνουν ούτως ή άλλως πορεία προς βιβλική καταστροφή (κατά την προσφιλή τηλεοπτική ορολογία).

Σόιμπλε: «Λυπάμαι για τους Ελληνες»...

Επιφυλακτικός και όχι ιδιαίτερα αισιόδοξος για την προοπτική επίτευξης συμφωνίας κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Eurogroup, εμφανίστηκε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, αναφερόμενος στις τεχνικές συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες.

«Από ό,τι άκουσα σχετικά με τις τεχνικές συνομιλίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, είμαι πολύ επιφυλακτικός, αλλά θα πάρουμε σήμερα μια αναφορά και θα δούμε» δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών στο γερμανικό ραδιόφωνο, στέλνοντας παράλληλα ένα σκληρό μήνυμα προς την Ελλάδα.

Τι εξηγεί την Συριζολαγνεία των ΜΜΕ;

Ειναι τα λεφτά πολλά... 
Τι συμβαίνει και τα μέχρι πρότινος πολύ μνημονιακά ΜΜΕ έχουν γίνει οι πιο θερμοί οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ; Ποια είναι η εξήγηση για την μεγαλύτερη και ταχύτερη δημοσιογραφική κολοτούμπα των τελευταίων δεκαετιών;

Παρακολουθώντας τις δημοσιογραφικές εκπομπές έχεις την εντύπωση ότι το ύψιστο καθήκον της αντιπολίτευσης είναι να στηρίζει την κυβέρνηση. Τρεις εβδομάδες μετά από τις εκλογές και ακόμα δεν έχω πετύχει τηλεοπτική εκπομπή όπου αυτός που εκπροσωπεί την αντιπολίτευση να μην ερωτάται το πόσο στηρίζει την κυβέρνηση. Μάλιστα το θέμα δεν τίθεται τόσο ως ερώτημα, αλλά περισσότερο ως απαίτηση.

Δεν είναι έκπληξη η υποστήριξη των ΜΜΕ στην νεοεκλεγείσα κυβέρνηση. Αυτό πάντα συμβαίνει. Τα πρωτοσέλιδα των Νέων και του Βήματος ήταν η πρώτη κολοτούμπα - η πλέον αναμενόμενη. Ειδικά τα (τουλάχιστον) συμβατικά ΜΜΕ δεν έχουν ως πελάτες τους αναγνώστες, ακροατές ή τηλεθεατές, αλλά την εκάστοτε κυβέρνηση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι αναγνώστες του ΔΟΛ είναι το εμπόρευμα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είναι ο πελάτης. Αυτή η σχέση είχε εδραιωθεί από την εποχή της μεγάλης κρατικής διαφημιστικής δαπάνης.