Αύξηση κατά 164% στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του Υγραερίου Κίνησης, εξετάζεται από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, κάτι που αν ισχύσει, θα εκτοξεύσει την τιμή του λίτρου, από 0,45 περίπου που είναι σήμερα, στο 1,15, με 1,25 το λίτρο!
Πρόκειται για μία ακόμη “απατεωνιά” του ελληνικού δημοσίου: Αφήνω στην αρχή το υγραέριο ελεύθερο, σπεύδουν οι πολίτες-κορόιδα και τοποθετούν κιτ υγραεριοκίνησης, (από 500 έως και 2.500 ευρώ ανάλογα το αυτοκίνητο), και όταν αρχίσει το πράγμα να έχει φορολογικό ενδιαφέρον, αυξάνω τη φορολογία και τα κονομάω. Και εις υγείαν των κορόιδων.
Η υγραεριοκίνηση, είναι (ή ήταν) μια σχετικά φτηνή υποκάταστατη λύση, στην οποία κατέφυγαν πάνω από 60.000 Έλληνες ως τώρα κάτοχοι κυρίως, παλιών και μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων, προκειμένου να κάνουν τα αυτοκίνητά τους, πιο οικονομικά.
Αν σου έχει μείνει, από τις …καλές εποχές, ένα τζιπ, ή ένα δίλιτρο και πάνω επιβατικό, -που έτσι κι αλλιώς δεν πιάνει μία στην αγορά των μεταχειρισμένων, δύο λύσει έχεις: ή το δίνεις για απόσυρση, ή το μετατρέπεις σε υγραεριοκίνητο και συνεχίζεις να το κινείς, πληρώνοντας και τα τέλη και τα ασφάλιστρα. Το λεγόμενο running cost που λένε και οι ειδικοί.