Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Ιστορική μέρα για το επίθετο Παπανδρέου!!!

Επιτέλους η Ελλάδα πάει σε "selective default" ...

Επιτέλους η Ελλάδα περήφανη θα λέει " δυστυχώς selective defaultεύσαμε" !!!

Πρωθυπουργέ κ. Γ.Α.Π :
!!!ΜΑΣ ΣΩΣΑΤΕ!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!

Υ.Γ: Απορώ γιατί δεν βγήκαμε ακόμα στους δρόμουςόπως στο Euro 2004 με (πράσινες...) σημαίες να πανηγυρίσουμε κιόλας για αυτή την ΙΣΤΟΡΙΚΗ στιγμή ...
Υ.Γ1: Ελπίζω να παρατηρήσατε ότι ο γράφων δεν χρησιμοποίησε την (φτού κακά...) λέξη "πτώχευση" αλλά την πρέπουσα "τεχνική" selective default...

«Bατερλώ»για τη κυβέρνηση το σκάνδαλο της Siemens ...

H πρόταση για παραπομπή των κ.κ. Μαρκογιαννάκη και Αλογοσκούφη στο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο για την υπόθεση των «μαύρων» ταμείων του γερμανικού κολοσσού απορρίφθηκε συντριπτικά από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ μετά από μυστική ψηφοφορία.

Συγκεκριμένα, για τον Γιώργο Αλογοσκούφη μόνο 141 βουλευτές ψήφισαν ΝΑΙ για την παραπομπή του στο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο, 7 ΟΧΙ, παρών 6, ενώ στην κάλπη βρέθηκαν 13 λευκά και 11 άκυρα ψηφοδέλτια.

ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ....

Σας παρουσιάζουμε σήμερα, ένα απόσπασμα από το βιβλίο που γράφει ένας από τους αρθογράφους  μας - ο Αναστάσιος Καζαντζίδης- για έναν πολιτικό του νομού Κιλκίς, τον Αλέξανδρο Αβραμίδη, έναν από εκείνους που εμπιστεύθηκε ο εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής για την δημιουργία Πολεμικής Βιομηχανίας στην Ελλάδα. Διαβάστε το απόσπασμα και θα καταλάβετε πολλά για την εποχή εκείνη, πως λειτουργούσε η κυβέρνηση τότε και πως λειτουργεί σήμερα :

Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

Με αυτόν τον τίτλο η εφημερίδα ‘ΒΗΜΑ’ στις 31-6-1979 χαρακτήριζε τον Αλέξανδρο Αβραμίδη. Ένας τίτλος, πέρα για πέρα αληθινός για τον άνθρωπο που είχε την ευθύνη για την όλη κατάσταση της Πολεμικής μας Βιομηχανίας.
Μιας βιομηχανίας που στήθηκε στη χώρα μας μετά από τις εντολές και τους σχεδιασμούς του εθνάρχη Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Μπροστάρης της προσπάθειας αυτής, ο ‘καπετάνιος’ του Κιλκίς, ο Αλέξανδρος Χ.Αβραμίδης.
Σε άψογη συνεργασία με τον ευπατρίδη υπουργό Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Αβέρωφ, ο Αβραμίδης ξεδίπλωσε τις οργανωτικές και διοικητικές του ικανότητες για το συμφέρον της πατρίδας.
Το εργοστάσιο φορητού οπλισμού στο Αίγιο, κατασκεύασε και παρέδωσε στον Ελληνικό στρατό το πρώτο ελληνικής παραγωγής γερμανικού τύπου τυφέκιο G3 σε δυο παραλλαγές: η πρώτη με πτυσσόμενο κοντάκι και η δεύτερη με σταθερό.
Και όλα αυτά μέσα στους πρώτους μήνες του 1979 .
Η προσπάθεια εισόδου στη διεθνή αγορά ελληνικού πολεμικού υλικού ήταν γεγονός!
Ένα γεγονός που είχε την εποχή εκείνη εξαιρετικά ευνοϊκές επιπτώσεις στην εθνική μας οικονομία.

Μας πάνε καρφί για “selective default”!!!

Προσέξτε να δείτε πως όλα συνδέονται μεταξύ τους. Πριν από λίγες ημέρες ο Ευάγγελος Βενιζέλος έφερε στη ζωή μας αυτόν τον οικονομικό όρο.
Η κυβέρνηση θέλησε κατευθείαν να χαμηλώσει τους τόνους, μιλώντας μαζί με τις δηλώσεις Παπανδρέου για μερική στάση πληρωμών, για «τεχνικές παρεξηγήσεις».
Κι όμως. Ο στόχος τους είχε επιτευχθεί και η προετοιμασία του λαού άμεση.
Λίγες ημέρες μετά, την ημέρα της συνόδου κορυφής, όλοι οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι παρουσιάζονται ανοιχτοί για «επιλεκτική χρεοκοπία».
Για πρώτη φορά η ΕΚΤ, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο «επιλεκτικής χρεοκοπίας», λέγοντας ότι θα δέχεται ελληνικά ομόλογα ακόμα και σε αξιολόγηση “selective default”.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Ολλανδός Υπουργός Οικονομικών, ο οποίος δήλωσε στο CNBC ότι δεν αποκλείεται «επιλεκτική χρεοκοπία».
Επιμένουν ακόμα στην κυβέρνηση ότι αυτές οι δηλώσεις ήταν τυχαίες και όχι άκρως στοχευμένες;

Το έριξαν στα "βράχια" και πάλι...

Από ρεκόρ σε ρεκόρ η πολιτική της σοσιαλιστικής κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ...
Η πολιτική των φόρων (κεφαλικών και μή...) και της ΤΙΜΩΡΙΑΣ όσων Ελλήνων οικογενειαρχών έκαναν κάτι στην ζωή τους και δεν σπαταλούσαν στα μπουζούκια ότι έβγαζαν έφερε την ΑΠΩΛΕΙΑ της εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος...

Στα 12,747 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το έλλειμμα του κρατικού προϋπολογισμού το εξάμηνο Ιανουάριος - Ιούνιος 2011, έναντι στόχου 10,374 δισ. ευρώ και ελλείμματος 9,997 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του2010.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού που δόθηκαν στη δημοσιότητα από το υπουργείο Οικονομικών και δείχνουν ότι τα συνολικά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού κατά το α’ εξάμηνο (Τακτικός και Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων) υστερούν έναντι του στόχου κατά 3,016 δισ. ευρώ, ενώ οι συνολικές δαπάνες (Τακτικός και ΠΔΕ) παρουσιάζονται μειωμένες κατά 644 εκατ. ευρώ[λόγω της γνωστής απάτης να μειώσουν κατά 1,5 δις το ΠΔΕ, ώστε να εμφανίζουν μειωμένες τις δαπάνες.

OYTE ENAΣ δεν θα σας στηρίξει λόγω της συμπεριφοράς σας...

Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ για την χώρα και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ η συμπεριφορά των ταξιτζήδων στην Κρήτη...

Αντιστοίχως  ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ για την χώρα και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ είναι η ΑΠΟΥΣΙΑ της κυβέρνησης από το προσκήνιο ...

Όπως αναφέρουν οι τοπικές εφημερίδες (ΠΑΤΡΙΣ), ένα από τα ισχυρότερα πλήγματα στον τουρισμό μέσα στην καρδιά της σεζόν προκαλούν οι εικόνες χιλιάδων ξένων επισκεπτών, ηλικιωμένων αλλά και μικρών παιδιών που σέρνουν τις βαλίτσες τους κάτω από τον καυτό ήλιο για να φθάσουν εκατοντάδες μέτρα μακρύτερα στα λεωφορεία που θα τους μεταφέρουν από και προς το αεροδρόμιο Ηρακλείου που βρίσκεται υπό ομηρία από τους οδηγούς ταξί.

“Δεν το έχουμε ξαναζήσει”

“Αυτό που μας συμβαίνει δεν το έχουμε ξαναζήσει πουθενά στον κόσμο”, λένε οι τουρίστες ενώ οι τουριστικοί φορείς κάνουν έκκληση σε όλους τους εμπλεκόμενους να βρουν άμεσα λύση ενώ φοβούνται πάγωμα αλλά και ακυρώσεις κρατήσεων αφού οι εικόνες της ντροπής κάνουν από χθες το γύρο του κόσμου.

“Σοκαρισμένοι οι συνεργάτες μας στο εξωτερικό αλλά και οι πελάτες”

“Η αγωνία μας είναι να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας με τα λεωφορεία.

Βλέπεις γέρους και παιδιά στην εθνική οδό σε συνθήκες καύσωνα να περπατάνε με τις βαλίτσες τους εκατοντάδες μέτρα για να φτάσουν στα λεωφορεία. Αν συμβεί κάποιο ατύχημα, να τον ξεχάσουμε για φέτος τον τουρισμό”, σχολίασε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Θεόδωρος Μυλωνάκης ο οποίος συμπλήρωσε:

“Οι συνεργάτες μας στο εξωτερικό είναι σοκαρισμένοι με όσα συμβαίνουν και οι πελάτες μας, μάς λένε ότι δεν τους έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.

Το χειρότερο είναι αυτό που θα πουν για μας επιστρέφοντας στην πατρίδα τους”.

Σύμφωνα με τον κ. Μυλωνάκη, αν συνεχιστεί η απεργία, οι κρατήσεις θα παγώσουν.

e-Επιλογές της 20/07/2011