Ναι το δήλωσε ο νομάρχης κ. Σγουρός συμπληρώνοντας ότι "Από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι σήμερα εργάστηκαν 60 συνολικά υπάλληλοι και συνέταξαν 28.431 δελτία επίταξης."
Δηλαδή ΔΥΟ 24ωρα...
Και ναι , να δεχθούμε ότι είναι "Χρόνος Ρεκόρ" όπως λέει ο νομάρχης , από πού προκύπτει όμως η "ολοκλήρωση της διαδικασίας της επίταξης";;;
Η Νομαρχία τα συνέταξε τα 28.431 δελτία, πόσα όμως από αυτά έχουν παραδοθεί και πόσοι από αυτούς που τα παρέλαβαν βρίσκονται αυτή την στιγμή στον δρόμο κάνοντας μεταφορές;;;
Η πράξη δείχνει οτι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη η διαδικασία αφού δεν κινείται φύλλο...
Και εν όψει των επερχόμενων εκλογών καλά κάνει και διαφημίζει την ταχύτητα δράσης του , αλλά μην υπερβάλλει κιόλας...
Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010
Ο μύθος του “κλειστού επαγγέλματος” ...
Γράφει ο Α.Π.
Γιατί το ΠΑΣΟΚ που δεν ήθελε τους Κινέζους στο λιμάνι, τώρα δείχνει όψιμο ενδιαφέρον για τον κλάδο των μεταφορών. Ποιά η σκοπιμότητα της εκποίησης του ΟΣΕ και του “ανοίγματος” των μεταφορών;
Για όσους γνωρίζουν τις βασικές αρχές του ελεύθερου εμπορίου υπηρεσιών και αγαθών, ακούγεται τουλάχιστον αστείος ο χαρακτηρισμός “κλειστό επάγγελμα” για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης.
Όταν έχεις να κάνεις με τουλάχιστον 30,000 φυσικά πρόσωπα που απαρτίζουν τον κλάδο σε μία χώρα με πληθυσμό 10 εκ. κατοίκων, αυτό από μόνο του ακούγεται φαιδρό. Μην ξεχνάτε ότι κάθε ένας από αυτούς θεωρείται μία ξεχωριστή επιχείρηση με αυτονομία στη διαπραγμάτευση και τη μορφή παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Εκεί μάλιστα που ο όρος “κλειστό επάγγελμα” γίνεται τελείως αδόκιμος είναι στην πραγματική λειτουργία τους: Ρωτήστε τον οποιονδήποτε έμπορο, επιτηδευματία ή ακόμα και ιδιώτη που χρειάστηκε να μεταφέρει μία οικοσκευή, για το εύρος τιμών που βρήκε από ένα επάγγελμα που θεωρείται κλειστό. Σε πραγματικούς αριθμούς, η ίδια υπηρεσία μπορεί να κοστολογηθεί εως και με 60% διακύμανση στην τιμή!Συγκρίνετε τώρα με τη διακύμανση τιμών στις τηλεπικοινωνίες, στους εναλλακτικούς παροχους ρεύματος κλπ. Εκεί θα καταλάβετε τι σημαίνει κλειστό επάγγελμα με τους όρους τις πραγματικής αγοράς βέβαια και όχι με γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.
Και τώρα που δεν έπιασε η μπλόφα της επιστράτευσης...
αφού ΑΠΤΟΗΤΟΙ συνεχίζουν την απεργία οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης...
Τί θα κάνετε κ. Παπανδρέου;;;
Θα τους στείλετε όλους στρατοδικείο;;;
Θα περιμένετε πότε θα τους επιδώσει ο κρατικός μηχανισμός τα Φύλλα Πορείας;;;
Θα έπρεπε να ξέρετε...
Όταν αποφασίζει κανείς να "τραβήξει πιστόλι" θα πρέπει να είναι έτοιμος και να το χρησιμοποιήσει , αν διστάζει ας το αφήσει στην θήκη του.
Τί θα κάνετε κ. Παπανδρέου;;;
Θα τους στείλετε όλους στρατοδικείο;;;
Θα περιμένετε πότε θα τους επιδώσει ο κρατικός μηχανισμός τα Φύλλα Πορείας;;;
Θα έπρεπε να ξέρετε...
Όταν αποφασίζει κανείς να "τραβήξει πιστόλι" θα πρέπει να είναι έτοιμος και να το χρησιμοποιήσει , αν διστάζει ας το αφήσει στην θήκη του.
768009
Ειλικρινά... Έχουν επαφή με την πραγματικότητα;;;
Όταν διαβάζεις ότι : Με λουκέτο προειδοποίησε χθες ο υπουργός Απασχόλησης Ανδρέας Λοβέρδος πάνω από 800.000 εργοδότες, φυσικά πρόσωπα, εταιρείες, ακόμα και... ΔΕΚΟ που χρωστούν συνολικά 12 δισ. ευρώ στο ΙΚΑ και τα υπόλοιπα ασφαλιστικά ταμεία, εάν δεν ρυθμίσουν έως τις αρχές Οκτωβρίου τις οφειλές τους. Μάλιστα ανέφερε ότι έχει συνεννοηθεί σχετικά με τον Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου.
Δεν μπορεί παρά να μένεις με το στόμα ανοικτό !!!
Όχι γιατί έχει άδικο ο υπουργός (πρέπει να πληρώσουν όσοι χρωστούν) αλλά γιατί πιστεύει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει από το Ελληνικό κράτος...
Δηλαδή για να καταλάβουμε τι εγχείρημα είναι το να βάλεις λουκέτο σε 800.000 επιχειρήσεις προσπαθήστε να συγκρίνετε την ικανότητα αλλά και την ταχύτητα του (ΙΔΙΟΥ) κράτους στην εφαρμογή της επιστράτευσης των Οδηγών και τον αυτοκινήτων τους...
Τα μεγέθη είναι πέραν οποιασδήποτε σύγκρισης.
Οι μεταφορείς είναι περί τους 3.000 και ακόμα και αυτή την στιγμή έχουν παραλάβει το Φ.Π μερικές δεκάδες άτομα ...
Δεν μπορεί παρά να μένεις με το στόμα ανοικτό !!!
Όχι γιατί έχει άδικο ο υπουργός (πρέπει να πληρώσουν όσοι χρωστούν) αλλά γιατί πιστεύει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει από το Ελληνικό κράτος...
Δηλαδή για να καταλάβουμε τι εγχείρημα είναι το να βάλεις λουκέτο σε 800.000 επιχειρήσεις προσπαθήστε να συγκρίνετε την ικανότητα αλλά και την ταχύτητα του (ΙΔΙΟΥ) κράτους στην εφαρμογή της επιστράτευσης των Οδηγών και τον αυτοκινήτων τους...
Τα μεγέθη είναι πέραν οποιασδήποτε σύγκρισης.
Οι μεταφορείς είναι περί τους 3.000 και ακόμα και αυτή την στιγμή έχουν παραλάβει το Φ.Π μερικές δεκάδες άτομα ...
Νά γιατί δεν επενδύει κανείς στην Ελλάδα...
"Εκτός του νέου αναπτυξιακού νόμου τίθενται τα επενδυτικά σχέδια για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργεια από φωτοβολταϊκά συστήματα".
Αυτό αποφασίσθηκε από την κ. Κατσέλη και την κ. Μπιρμπίλη...
Προφανώς θα είχατε ακούσει την "πλύση εγκεφάλου" που είχε γίνει στο παρελθόν για τα φωτοβολταϊκά και το πόσο "έσπρωχνε" το κράτος (μέσω επιδοτήσεων) τις επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα ώστε :
Αυτά "Last Year"...
Πώς να επενδύσει κανείς λοιπόν σε μία χώρα που εντός ενός έτους αλλάζει το καθεστώς για μία επένδυση...
Αυτού του είδους οι επενδύσεις ειδικά δεν γίνονται σε σύντομα χρονικά διαστήματα αφού από την οικονομοτεχνική μελέτη μέχρι την απόφαση για την επένδυση και την παραγγελία των συλλεκτών μπορεί να χρειαστούν πάνω από δύο χρόνια .
Αυτό αποφασίσθηκε από την κ. Κατσέλη και την κ. Μπιρμπίλη...
Προφανώς θα είχατε ακούσει την "πλύση εγκεφάλου" που είχε γίνει στο παρελθόν για τα φωτοβολταϊκά και το πόσο "έσπρωχνε" το κράτος (μέσω επιδοτήσεων) τις επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα ώστε :
- Να πετύχει η Ελλάδα την δέσμευση που έχει προς την Ε.Ε για παραγωγή ορισμένου ποσοστού της ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι το 2015.
- Να υπάρξει επάρκεια ηλεκτρικού ρεύματος ώστε να μήν εισάγει ρεύμα από γειτονικές χώρες.
Αυτά "Last Year"...
Πώς να επενδύσει κανείς λοιπόν σε μία χώρα που εντός ενός έτους αλλάζει το καθεστώς για μία επένδυση...
Αυτού του είδους οι επενδύσεις ειδικά δεν γίνονται σε σύντομα χρονικά διαστήματα αφού από την οικονομοτεχνική μελέτη μέχρι την απόφαση για την επένδυση και την παραγγελία των συλλεκτών μπορεί να χρειαστούν πάνω από δύο χρόνια .
Μέγα λάθος Παπανδρέου η Επιστράτευση...
Η επιστράτευση που αποφάσισε ο Πρωθυπουργός αποδεικνύεται μέγα λάθος του.
Δεν αναφέρομαι στο πολιτικό επίπεδο που μπορεί να συμφωνείς η να διαφωνείς ανάλογα πώς κρίνεις τα πράγματα αλλά στο επίπεδο του κράτους.
Η επιστράτευση απέδειξε σε όλους για μία ακόμα φορά την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να λειτουργήσει υπό πίεση και με ταχύτητα.
Γιατί δεν πιστεύω να έχει κανείς υπ' όψιν του έστω και ΕΝΑ οδηγό η ΜΙΑ νταλίκα που να εργάστηκε 40 και πλέον ώρες μετά την απόφαση του πρωθυπουργού...
Απέδειξε η επιστράτευση ότι ο κρατικός μηχανισμός είναι τόσο πολύ γραφειοκρατικός και δυσκίνητος ώστε μέχρι αργά χθες το βράδυ είχαν επιδοθεί η θυροκολληθεί ΕΛΑΧΙΣΤΑ φύλλα ενώ ακόμα και σε αυτούς που επιδόθηκαν αλλά δεν υπάκουσαν δεν επεβλήθη ΚΑΜΙΑ ποινή από τις πολύ αυστηρές που προβλέπονται ...
Δεν αναφέρομαι στο πολιτικό επίπεδο που μπορεί να συμφωνείς η να διαφωνείς ανάλογα πώς κρίνεις τα πράγματα αλλά στο επίπεδο του κράτους.
Η επιστράτευση απέδειξε σε όλους για μία ακόμα φορά την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να λειτουργήσει υπό πίεση και με ταχύτητα.
Γιατί δεν πιστεύω να έχει κανείς υπ' όψιν του έστω και ΕΝΑ οδηγό η ΜΙΑ νταλίκα που να εργάστηκε 40 και πλέον ώρες μετά την απόφαση του πρωθυπουργού...
Απέδειξε η επιστράτευση ότι ο κρατικός μηχανισμός είναι τόσο πολύ γραφειοκρατικός και δυσκίνητος ώστε μέχρι αργά χθες το βράδυ είχαν επιδοθεί η θυροκολληθεί ΕΛΑΧΙΣΤΑ φύλλα ενώ ακόμα και σε αυτούς που επιδόθηκαν αλλά δεν υπάκουσαν δεν επεβλήθη ΚΑΜΙΑ ποινή από τις πολύ αυστηρές που προβλέπονται ...
e-Επιλογές της 29/07/2010
- Κοινωνική δραστηριότητα… ΠΑΣΟΚος
- Συνεχίζει τις πρωτιές η Ελλάδα !!!
- Είδαν το Φώς !!!
- Τώρα έρχονται τα καλά για τον Κόκκαλη
- Οι «κινήσεις» μας σε κινητά και υπολογιστές θα διατηρούνται για 6 μήνες
- ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΙΝΓΚ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕ ΟΙΚΟ ΕΥΓΗΡΙΑΣ...
- Το πρόωρο τέλος του τουρισμού φέτος στην Ελλάδα;
- Το παραμύθι ότι κινδυνεύει ο τουρισμός.
- Ελληνική Δικαιοσύνη. Απίστευτη αρνησιδικία.
- Ο Παπανδρέου εξασφάλισε τα μπάνια του λαού.