Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Σβήνει ο πυρσός, μετακομίζει η Ρηγίλλης...

Διάβασα στο Έθνος ότι : "Σύμφωνα με πληροφορίες" Παρελθόν για τη ΝΔ θα αποτελέσει πολύ σύντομα το ιστορικό κτίριο της οδού Ρηγίλλης ενώ σβήνει και ο πυρσός...


Δεν ξέρω αν η ηγεσία της ΝΔ θεωρεί ότι αυτά φταίνε που η Ν.Δ δεν τήρησε το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που ψήφισε ο Ελληνικός λαός το 2004 και το 2007 .
Ο λαός την "ΤΗΜΩΡΗΣΕ" με ΜΕΙΟΝ δέκα μονάδες από το ΠΑΣΟΚ ...

Ξέρω όμως ότι την εποχή που είχε πρωτοβγεί στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ο κ. Γ.Παπανδρέου ότι είχε αλλάξει τα χρώματα και το σχέδιο του Ήλιου του ,  που από Πράσινο είχε διάφορα χρώματα (πορτοκαλί , κίτρινο κλπ) αλλά παρόλα αυτά ΕΧΑΣΕ από την Ν.Δ του κ. Κ.Καραμανλή με το "Παλαιομοδίτικο" σήμα με τον πυρσό...
Την Κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ την πήρε όταν ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ το κλασικό "σήμα κατατεθέν" του γνωστού Πράσινου Ήλιου...

Η Ελλάδα πρώτη !!!

Από την Τετάρτη 16/06/2010 το φωνάζαμε : "Σκίζουμε" !!! Πρωτιά στον Πληθωρισμό ...
Ηρθε σήμερα και το ΕΛΚΕΚΑ να επιβεβαιώσει...

Η Ελλάδα πρώτη: 


  • Στον πληθωρισμό μέ 5,3% όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 1,6%
  • Στην ένδυση με αύξηση 2,5% όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 0,2% .
  • Στά καύσιμα με αύξηση 51,1% , όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 18,4%.
  • Στις μεταφορές επιβατών μέ σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6% ,όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 3,7%.
  • Στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 9,3%όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 1,2%.
  • Στις καφετέριες και ξενοδοχεία με αύξηση 3,3% ,όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 1,2%.
  • Στον καπνό με αύξηση 17,8% ,όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 6,6%.
  • Στη ζάχαρη, μέλι, ζαχαρώδη με αύξηση 2,5% όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι -0,3%

Πηγή: Nooz

Την "Πρωτιά" δεν μπορεί να μας την "κλέψει" ΚΑΝΕΙΣ...

Σύμφωνα με το άρθρο 4 του ν.3845/2010 αυξάνονται από 01.07.2010 οι συντελεστές ΦΠΑ (με εξαίρεση τα βιομηχανοποιημένα καπνικά προϊόντα, για τα οποία οι νέοι συντελεστές ισχύουν από 03.05.2010). Οι νέοι συντελεστές Φ.Π.Α. διαμορφώνονται ως εξής:

Θα ζητάμε απόπλου από το ΠΑΜΕ...

Είτε αδυνατεί είτε δεν θέλει να επιβάλει τον νόμο η κυβέρνηση συνεχίζοντας να παρέχει ασυλία στο ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ.

Αποδείχθηκε περίτρανα και πάλι χθες που μια χούφτα αυθαιρετούντων εξευτέλισε το κράτος και την Δικαιοσύνη.

 Πολύ σωστό το καυστικό σχόλιο του εκπρόσωπου της  Attica Group  που αναρωτιέται σκωπτικά «αν για άδεια απόπλου θα πρέπει στο εξής να ζητάμε άδεια από το ΠΑΜΕ και όχι από όσους έως σήμερα νομίζαμε ότι είναι οι αρμόδιοι».
Έχει απόλυτο δίκιο να αναρωτιέται όταν ακούει τους αρμοδίους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη διά στόματος του γ.γ. Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας κ. Χριστόπουλου να εγκαλούν τις εταιρείες ακριβώς επειδή σέβονται τους νόμους!!!

Στο ίδιο πνεύμα και η ανακοίνωση της Hellenic Seaways που από την πλευρά της σημειώνει ότι «Δεν είναι δυνατόν να πιστέψουμε όπως ανεγράφη στο σημερινό τύπο ότι «Λιμενικό - Χρυσοχοΐδης στηρίζουν τους συνδικαλιστές παρά τη δικαστική απόφαση», ότι δηλαδή οι «νόμιμοι» και προστατευόμενοι από την Πολιτεία πολίτες είναι οι παρανομούντες και μόνον».

Δραματική η ανακοίνωση της ΗΑΤΤΑ: Πλήττεται ο τουρισμός

Η χώρα μας και ο ελληνικός τουρισμός αιφνιδιάζονται κάθε μέρα από απεργίες και καταλήψεις. Με την απεργία/κατάληψη στο λιμάνι του Πειραιά (σ.σ. χθες) ξεπεράστηκε πραγματικά κάθε διαχειρίσιμο από τον κλάδο μας όριο» αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών πρακτόρων (Hatta).

O Hatta εγκαλεί την κυβέρνηση γιατί «επιτρέπει τη διαιώνιση ενός απίστευτου χάους στο σύνολο της χώρας και τις περισσότερες μέρες στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Η παρακώλυση συγκοινωνιών έχει γίνει πια καθημερινό φαινόμενο, το οποίο δεν εμποδίζεται ποτέ και για το οποίο δεν τιμωρείται κανείς».

Τα τουριστικά γραφεία δεν μπορούν πλέον να σχεδιάσουν κανένα τουριστικό πακέτο για την Ελλάδα και να έχουν τη σιγουριά ότι θα μπορέσουν και να το εκτελέσουν όπως το έχουν προγραμματίσει. Η μη εκτέλεση, όμως, ή η πλημμελής εκτέλεση ενός τουριστικού πακέτου, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και την ελληνική νομοθεσία, επιφέρει κυρώσεις -τόσο διοικητικής όσο και οικονομικής φύσεως- για τα γραφεία.

Ήδη ο κλάδος αντιμετωπίζει τεράστιες οικονομικές υποχρεώσεις από ματαιώσεις και πλημμελείς εκτελέσεις τουριστικών πακέτων, τέτοιες που σύντομα δεν θα μπορεί πλέον να ικανοποιήσει, προσθέτει στην ανακοίνωσή του ο Hatta και ζητάει από την πολιτεία να λάβει μέτρα προστασίας της ελληνικής κοινωνίας, της οικονομίας, των επαγγελματιών του τουρισμού και των εργαζομένων, που αγωνίζονται μόνοι σήμερα, κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η μειοψηφία ήταν εκεί για να επιβάλει...

Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Οσοι δουλεύουν στα βαπόρια εκπροσωπούνται από ένα μεγάλο, κεντρικό όργανο, τη γνωστή σε όλους Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ). Η ομοσπονδία εκπροσωπεί 14 σωματεία. Από αυτά τα 14 σωματεία, τα δύο ήθελαν να απεργήσουν. Μπροστάρηδες του αγώνα οι μηχανικοί και το κατώτερο πλήρωμα μηχανής, με τα αντίστοιχα σωματεία ΠΕΜΕΝ και «Ο Στέφενσων». Στα υπόλοιπα 12 σωματεία ίσως δεν έχουν συνειδητοποιήσει τι εστί ΔΝΤ, ίσως είναι τσιράκια της εργοδοσίας, ίσως είναι νεοαντιδραστικοί, ίσως είναι μικρόνοες και μικροαστοί, πάντως δεν συμφωνούν με την απεργία. Επειδή είναι νομοταγείς ή επειδή έχουν σκυμμένο το κεφάλι όταν το κεφάλαιο προστάζει, αποφάσισαν να πειθαρχήσουν στη δικαστική απόφαση. Το Πρωτοδικείο του Πειραιά έκρινε παράνομη την απεργία της μειονότητας που είχε προκηρυχθεί για χθες. Ολοι λοιπόν ετοιμάστηκαν για τον πρωινό απόπλουν.

Αμ δε. Η μειοψηφία ήταν εκεί για να επιβάλει το δικό της στην πλειοψηφία.

Τι ήθελε η μειοψηφία των δύο σωματείων, που εκφράζει το ΠΑΜΕ και κατ΄ επέκταση το ΚΚΕ; Ηθελε να διαμαρτυρηθεί για τα οικονομικά μέτρα και για την άρση του καμποτάζ. Για το πρώτο η δυσαρέσκεια είναι εύλογη, για το δεύτερο είναι συζητήσιμη. Θα ήταν δηλαδή συζητήσιμη, αν τα μέλη του ΠΑΜΕ καταδέχονταν να συζητήσουν με τους υπόλοιπους ναυτικούς, αυτούς οι οποίοι θεωρούν ότι μακροπρόθεσμα ο κλάδος πλήττεται από τον αποκλεισμό του Πειραιά. Αντί για συζήτηση χθες επαναλήφθηκε το γνωστό δρώμενο του λιμανιού. Ογδόντα άτομα, με τις σημαίες τους (θυμίζουμε ότι οι σημαίες έχουν κοντάρια) έκαναν κατάληψη στους καταπέλτες των πλοίων παρά το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι, ανεξαιρέτως, είχαν πάει για το μεροκάματο και οι ακτοπλοϊκές εταιρείες είχαν εκδώσει ανακοινώσεις ότι τα δρομολόγια θα γίνονταν κανονικά. Κάποιοι επιβάτες που έκαναν το μοιραίο βήμα προς την μπούκα, απωθήθηκαν από την κόκκινη μειοψηφία. Μέσα σε αυτή την ένταση εμφανίστηκε η γραμματέας του ΚΚΕ, αμέριμνη, αν όχι χαρούμενη. «Αύριο τα καράβια θα λειτουργήσουν και πάλι» είπε στωικά.