Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Κριτική και αυτοκριτική για το ΠΑΣΟΚ...

Στον "Αγιογράφο" του Πρωθυπουργού κ.Κρόγια απευθύνεται μάλλον το παρακάτω κείμενο.

Το αναδημοσιεύουμε χωρίς σχόλια  ...

Quote

Σύντροφοι η γενική κατεύθυνση της χώρας είναι η παραμονή στην ζώνη του Ευρώ. Αυτή η παραμονή  έχει κάποιες απαιτήσεις. Η Ευρωζώνη σου λέει ότι πρέπει να κανείς “αυτό” “εκείνο” και το “άλλο γιατί το νόμισμα σου ρε φίλε  είναι και νόμισμα μας.  Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Από εκεί και πέρα μπορούμε εάν θέλετε να ανοίξουμε κουβέντα για την παραμονή στην Ζώνη του ευρώ. Μια κουβέντα που ίσως θα έπρεπε να την είχαμε κάνει στο προγραμματικό μας συνέδριο αντί να πλακωνόμαστε να βγάλουμε τον Γιώργο αρχηγό χωρίς σοβαρό ιδεολογικό υπόβαθρο  χωρίς αρχή μέση και τέλος. Έχουμε ευθύνη.
Επιχειρήθηκε θυμάμαι τότε από κάποιον αξιόλογο σύντροφο μας να τεθεί ιδεολογική κουβέντα για το κράτος  και ξεκίνησε  μια κουβέντα γύρω από τον Κέυνς, αλλά  κυριάρχησε ο οπαδισμός  οι μπιρμπιλο-πρασινάδες η στενή αντίληψη περί κληρονομικότητας. Φέρνω εδώ γι ανα θυμηθούμε και μια σχετική αφίσα απο την εποχή.  Μια αφίσα που εκ των πραγμάτων μοιάζει  σήμερα  προσβολη για τον Ανδρέα. Έχουμε ευθύνη.
Τέλος πάντων το μονό ιδεολογικό στίγμα του ΓΑΠ τότε ήταν  δυο λέξεις “Αριστερή στροφή” και ανάθεμα και εάν ήξερε και ίδιος τι εννοούσε.

Κατάρρευση στην αγορά αυτοκινήτων !!!

Οι χαμηλές πωλήσεις καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων ΙΧ στη χώρα μας πέραν των τεράστιων προβλημάτων που δημιουργούν στους επαγγελματίες αλλά και εργαζόμενους του κλάδου συρρικνώνουν και τα δημοσιονομικά έσοδα του κράτους τα οποία προέρχονται από τα Τέλη Ταξινόμησης, τον ΦΠΑ αλλά και τον Φόρο Πολυτελείας.

Ηδη τον προηγούμενο μήνα τα δημοσιονομικά έσοδα από την αγορά αυτοκινήτου άγγιξαν μόλις τα 70 εκατ. ευρώ από 160 εκατ. ευρώ που κυμαίνονταν τα προηγούμενα χρόνια τον αντίστοιχο μήνα.

Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πως από την στιγμή που η κυβέρνηση δεν έχει λάβει κανένα απολύτως μέτρο στήριξης των πωλήσεων ο κλάδος που απασχολεί περισσότερους από 100.000 υπαλλήλους θα προβεί για πρώτη φορά στην ιστορία του σε δραστικές περικοπές (μειώσεις μισθών, απολύσεις, ελαστικές μορφές εργασίας) με ότι και αν σημαίνει κάτι τέτοιο για την ίδια την αγορά αλλά και τα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας.