Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Έκτακτη σύνοδος Υπουργών Οικονομικών...

Της Ευρωζώνης στις Βρυξέλλες.

Προφανώς τα άλματα  των Spreads "Ξύπνησαν" την ανάγκη άμεσης λύσης στο πρόβλημα του επόμενου δανεισμού της Ελλάδας.

Με την αύξηση των Spreads οι αγορές σπρώχνουν την Ευρωζώνη στην εφαρμογή του σχεδίου που αποφάσισε.

Edit. Τελικά Εκπρόσωποι των Υπουργών θα συναντηθούν......

Ο Ζαν Κλωντ Τρισέ "Χαλάρωσε" τα Spreads...

To Ιστορικό υψηλό τους έπιασαν σήμερα τα Spreads...
Άρχισαν να υποχωρούν όταν ο Ζαν Κλωντ Τρισέ στην συνέντευξη που έδωσε το μεσημέρι επανέλαβε πως δεν τίθεται θέμα χρεοκοπίας της Ελλάδας.
(Χαζοί είναι να μας επιτρέψουν να χρεοκοπήσουμε;).

Αργά το μεσημέρι ο υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου μιλώντας στη Βουλή ανακοίνωσε ότι ο κρατικός προϋπολογισμός για το πρώτο τρίμηνο του 2010 παρουσιάζει Έλλειμμα ύψους 4,3% βελτιωμένο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, όταν το έλλειμμα ανερχόταν στο 7,1%.

Προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο που δεν ανακοίνωσε η κυβέρνηση την βελτίωση του ποσοστού του ελλείμματος από ΝΩΡΙΣ το πρωί όταν κάλπαζε ανοδικά το Spread και δεν μπορώ να σκεφτώ ΟΥΤΕ ΕΝΑ πιθανό λόγο για αυτή την καθυστέρηση.

H Μπίλια δεν "'έκατσε" στο 8...

Απέσυρε η κυβέρνηση την πρόταση των γραφειοκρατών του υπουργείου για παρακράτηση του 8% στα Τιμολόγια Παροχής υπηρεσιών.
Για τον παραλογισμό αυτού του μέτρου είχαμε αναφερθεί στην ανάρτηση 

Όταν το κράτος παραδέχεται την ανικανότητα του για ελέγχο...

Είναι ευτύχημα ότι επεκράτησε η λογική και δεν θα επιβαρυνθεί η κακή κατάσταση της αγοράς που δυσκολεύεται να βρει μετρητά.

Για τα τεκμήρια έχουν λεχθεί πολλά. 
Με την παραπάνω αλλαγή απέσυραν επίσης από τα τεκμήρια την αμοιβή οικιακής βοηθού (άλλος παραλογισμός...) αφού το μόνο αποτέλεσμα που θα είχε θα ήταν  η αύξηση της μαύρης εργασίας.

Παραμένουν όμως ιδιαίτερα υψηλά τα τεκμήρια με βάση τον κυβισμό των αυτοκινήτων.
Το Ελληνικό κράτος παραμένει προσκολλημένο στα κυβικά εκατοστά των αυτοκινήτων (λές και ζούμε ακόμα στο 1950)  και στα τετραγωνικά των κτισμάτων , μή λαμβάνοντας υπ΄ όψιν την διεθνή πρακτική .
Οι γραφειοκράτες υπολογίζουν ότι ένα ΚΙΑ Sportage 4X4 2000 Κ.Ε που καινούριο αξίζει 22,100 € στοιχίζει σε συντήρηση περί τα ( να δούμε τι θα ψηφισθεί τελικά...) 5.500/κατ έτος (δηλαδή σε 4 χρόνια το έχει κάποιος "ξαναγοράσει" , όσο και ένα BMW X3 4X4 2000 Κ.Ε που καινούριο αξίζει 42,550 €...
Τι σημασία αν κάποιος κάνει 10.000 χμ τον χρόνο και ό άλλος 40000 χμ ;;;

Spreads 440 M.B...

Αυτά τα Spreads δεν έχουν σχέση με την "Χαμένη Αξιοπιστία" της χώρας επί κυβερνήσεως Καραμανλή...
Μήπως η "Ανακτηθείσα Αξιοπιστία" της χώρας ευθύνεται για αυτή την αύξηση;;;
Μήπως Δεν είναι θέμα "Αξιοπιστίας";;;

e-Επιλογές της 07/04/2010