Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Αυτά δεν τα λέει κάποιο στέλεχος της Αξ. Αντιπολίτευσης (αυτοί ακόμα διορίζουν τομεάρχες...) , ούτε κάποιος αντιπολιτευόμενος blogger .
Τα λέει ο επιλεγμένος από τον κ. Παπανδρέου Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ κ. Σ. Ξυνίδης !!!
Προσωπικά θεωρώ θετικό ότι ακόμα και ο γραμματέας του κόμματος αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με την κυβέρνηση .
Αυτά που εδώ και δύο μήνες σχολιάζει αυτό το blog (και όχι μόνο αυτό) σαν προβλήματα και δυσλειτουργίες, πλέον είναι ορατά ακόμα και στον κομματικό μηχανισμό.
Οι μόνοι που κάνουν πως δεν το αντιλαμβάνονται είναι οι πράσινοι bloggers .
Μπορεί να σχολιάσουν τα πάντα , εκτός από τα προβλήματα που με τις ενέργειες αλλά και τις παραλείψεις της παράγει αυτή η κυβέρνηση.
Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010
Φόρος Άνθρακα...
Όλες οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις κινούνται πλέον με γνώμονα το περιβάλλον.
Στην χώρα μας ο πρώην Υπ. Περιβάλλοντος κ. Σουφλιάς επικέντρωσε την προσπάθεια μείωσης των εκπομπών στα ... κυβικά εκατοστά των αυτοκινήτων (αλλά έδωσε διέξοδο εφαρμόζοντας την απόσυρση).
Ακριβώς στα ίδια βήματα κινήθηκε και η νέα Υπουργός κ. Μπιρμπίλη (αλλά χωρίς άλλη διέξοδο) βάζοντας εξοντωτικά τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα που έφεραν σαν αποτέλεσμα την κατάθεση των πινακίδων σε δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα.
Για αυτό το θέμα έχουν γραφτεί σελίδες επί σελίδων και δεν χρίζει περαιτέρω "γκρίνιας" η ανάλυσης το θέμα.
Την πεπατημένη επέλεξε και ο πρόεδρος της Γαλλίας κ. Σαρκοζί καταθέτοντας μία αυστηρή νομοθεσία που επιβάρυνε σημαντικά τον οικιακό παραγωγό εκπομπών άνθρακα με 17 €/Tόνο.
Αυτό θα είχε ισχύ από την 01/01/2010.
Έτσι νόμιζε..........
Μία μέρα πριν να εφαρμοσθεί , την 30/12/09 , το ανώτατο δικαστήριο της Γαλλίας (το Συνταγματικό Δικαστήριο) εξέδωσε απόφαση όπου έλεγε ότι η νομοθεσία αφήνει "παράθυρα" για το 93% των εκπομπών άνθρακα που προέρχεται από την βιομηχανία και καταργεί την νομοθεσία σαν "'άδικη"!!!
Υπάρχει καμία διαφορά από τους δικούς μας "Πράσινους";;;
ΚΑΜΙΑ.
Στην χώρα μας ο πρώην Υπ. Περιβάλλοντος κ. Σουφλιάς επικέντρωσε την προσπάθεια μείωσης των εκπομπών στα ... κυβικά εκατοστά των αυτοκινήτων (αλλά έδωσε διέξοδο εφαρμόζοντας την απόσυρση).
Ακριβώς στα ίδια βήματα κινήθηκε και η νέα Υπουργός κ. Μπιρμπίλη (αλλά χωρίς άλλη διέξοδο) βάζοντας εξοντωτικά τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα που έφεραν σαν αποτέλεσμα την κατάθεση των πινακίδων σε δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα.
Για αυτό το θέμα έχουν γραφτεί σελίδες επί σελίδων και δεν χρίζει περαιτέρω "γκρίνιας" η ανάλυσης το θέμα.
Την πεπατημένη επέλεξε και ο πρόεδρος της Γαλλίας κ. Σαρκοζί καταθέτοντας μία αυστηρή νομοθεσία που επιβάρυνε σημαντικά τον οικιακό παραγωγό εκπομπών άνθρακα με 17 €/Tόνο.
Αυτό θα είχε ισχύ από την 01/01/2010.
Έτσι νόμιζε..........
Μία μέρα πριν να εφαρμοσθεί , την 30/12/09 , το ανώτατο δικαστήριο της Γαλλίας (το Συνταγματικό Δικαστήριο) εξέδωσε απόφαση όπου έλεγε ότι η νομοθεσία αφήνει "παράθυρα" για το 93% των εκπομπών άνθρακα που προέρχεται από την βιομηχανία και καταργεί την νομοθεσία σαν "'άδικη"!!!
Υπάρχει καμία διαφορά από τους δικούς μας "Πράσινους";;;
ΚΑΜΙΑ.