Όταν τα μή πράσινα blogs "φώναζαν" ότι οι άκριτες φήμες / εξαγγελίες περί υποχρεωτικής δήλωσης των τραπεζικών καταθέσεων στις φορολογικές δηλώσεις , περί της φορολογίας των καταθέσεων κλπ κλπ , αντιμετωπίσθηκαν ειρωνικά και θεωρήθηκαν "υπερβολικά" και "αντιπολιτευόμενα" από τους "μουτζαχεντίν" του ΠΑΣΟΚ.
Μόλις την Πέμπτη το Blog αυτό έγραφε "Οι απερίσκεπτες φήμες περί φορολογίας των καταθέσεων και η πιθανή αναγκαστική δήλωση στην φορολογική δήλωση όλων των μετρητών κυριολεκτικά στέγνωσε τις τράπεζες από ρευστότητα."
Η Αυριανή RealNews έχει πλέον αυτό το πρόβλημα πρωτοσέλιδο.
Οι μαθητευόμενοι μάγοι εν μέσω κρίσης , την περίοδο που το ζητούμενο είναι η ρευστότητα για να έχει έστω μικρές πιθανότητες να ανακάμψει η οικονομία , κατάφεραν όσους είχαν μεγάλα ποσά στις τράπεζες να τις στεγνώσουν κυριολεκτικά από μετρητά...
Όταν υπολογίζουν συνολική αύξηση στους φόρους περί τα 4 δισ. για το 2010 , κατάφεραν (μέχρι πρό ημερών) να έχουν βγεί από την οικονομία 5 δισ. !!!
Το αστείο είναι ότι πιστεύουν ότι φταίει η Ν.Δ ακόμα και για αυτή την κατάσταση !!!
Η Ν.Δ έχει πολύ μεγάλες ευθύνες και της καταλογίστηκαν από τους πολίτες , από την ημέρα όμως που ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ την κυβέρνηση και άρχισε την Live σπίλωση της οικονομίας άρχισαν και οι υποβαθμίσεις της οικονομίας .
Για την σημερινή κατάσταση ας ψέγει τον εαυτό του.
Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009
Αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες ...
Είναι αυτοί που πραγματικά κυβερνούν την Ελλάδα.
Μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι ανεξαρτήτως ποιος κυβερνά αυτοί προτείνουν τον τρόπο που θα εφαρμοσθεί η όποια πολιτική απόφαση.
Είναι αυτοί που κρατάνε την χώρα πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη , μένοντας σε νοοτροποίες του 1950.
Είναι αυτοί που πρότειναν σε κάποιον από τους δεκάδες υπουργούς που έχουν περάσει από τα υπουργεία την φορολογία των αυτοκινήτων με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα .
Αυτοί αποφάσισαν και τις κλίμακες που κατηγοριοποιούν τα αυτ/τα βάσει κυβικών.
Τώρα αν υπάρχει λογική στον τρόπο που αλλάζει κατηγορία ένα αυτ/το δείτε τον πίνακα και κρίνετε.
Παγκοσμίως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τυποποιήσει τους κυβισμούς των παραγόμενων αυτ/των σε συγκεκριμένες κατηγορίες που δεν έχουν σχέση με τον πίνακα αυτό.
Συγκεκριμένα :
Αυτοκίνητα ΜΕΧΡΙ 10000 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 1300 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 1600 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 1800 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 2000 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 2500 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 3000 κ.ε
Και ΠΑΝΩ από 3000 κ.ε
Στην Ελλάδα όμως κάποιος αντιπρόσωπος εισήγαγε (τότε που καταρτίστηκε αυτός ο πίνακας του παραλογισμού) κάποια μοντέλα αυτ/των που είχαν κινητήρα στα όρια αυτά Π.Χ 785 κ.ε η 1356 κ.ε (το Simca αν θυμάμαι καλά) , 1926 κ.ε , 2356 κ.ε και φυσικά οι "φίλοι" τους υπηρεσιακοί παράγοντες φρόντισαν (με το αζημίωτο προφανώς...) να είναι τα δικά τους μοντέλα ένα κλικ κάτω από των ανταγωνιστών αφού τότε η φορολογία ήταν της τάξεως του 300 και παραπάνω τοις %...
Δυστυχώς καμία κυβέρνηση δεν μπόρεσε να δεί λίγο πίσω από τους πίνακες , δέχθηκε σαν ευαγγέλιο τον παραπάνω διαχωρισμό των υπηρεσιακών παραγόντων και τον χρησιμοποιούν τυφλοσούρτη!!!
Με ποιά λογική σήμερα ένα αυτ/το από αυτά που λέγονται "δίλιτρα" μέχρι 2000 κ.ε δηλ. από κάποιο κατασκευαστή να έχει 184 € και σε κάποιον άλλο 428 €;;;
Μήπως με την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος πρέπει να ξαναδεί το υπουργείο την κλίμακα στην φορολογία των αυτ/των κάνοντας ένα ορθολογισμό και ορίζοντας νέες κατηγορίες στην σκάλα ώστε να μήν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφοροποίηση (άλματα ίσως αποδίδει καλύτερα) από κατηγορία σε κατηγορία;;;
Έτσι θα περιοριστεί και η δικαιολογημένη γκρίνια των πολιτών αλλά και το δημόσιο θα εισπράξει περισσότερα αφού θα υπάρχει μεγαλύτερη διαστρωμάτωση.
Μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι ανεξαρτήτως ποιος κυβερνά αυτοί προτείνουν τον τρόπο που θα εφαρμοσθεί η όποια πολιτική απόφαση.
Είναι αυτοί που κρατάνε την χώρα πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη , μένοντας σε νοοτροποίες του 1950.
Είναι αυτοί που πρότειναν σε κάποιον από τους δεκάδες υπουργούς που έχουν περάσει από τα υπουργεία την φορολογία των αυτοκινήτων με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα .
Αυτοί αποφάσισαν και τις κλίμακες που κατηγοριοποιούν τα αυτ/τα βάσει κυβικών.
Κυβισμός | 786-1357 | 1358-1928 | 1929-2357 | >2357 |
Κλάση A Οχήματα με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές Euro4,5 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/2005) | 94 ευρώ | 184 ευρώ | 428 ευρώ | 562 ευρώ |
Κλάση B Οχήματα με μέτριες εκπομπές Euro 3 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/2000) | 137 ευρώ | 252 ευρώ | 521 ευρώ | 680 ευρώ |
Κλάση Γ Οχήματα με υψηλές εκπομπές Euro 2 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/1996) | 162 ευρώ | 302 ευρώ | 596 ευρώ | 780 ευρώ |
Κλάση Δ Οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές Euro 1, 0 (ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από 31/12/1995) | 187 ευρώ | 352 ευρώ | 671 ευρώ | 880 ευρώ |
Υφιστάμενα Τέλη | 112 ευρώ | 202 ευρώ | 446 ευρώ | 580 ευρώ |
Τώρα αν υπάρχει λογική στον τρόπο που αλλάζει κατηγορία ένα αυτ/το δείτε τον πίνακα και κρίνετε.
Παγκοσμίως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τυποποιήσει τους κυβισμούς των παραγόμενων αυτ/των σε συγκεκριμένες κατηγορίες που δεν έχουν σχέση με τον πίνακα αυτό.
Συγκεκριμένα :
Αυτοκίνητα ΜΕΧΡΙ 10000 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 1300 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 1600 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 1800 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 2000 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 2500 κ.ε
ΜΕΧΡΙ 3000 κ.ε
Και ΠΑΝΩ από 3000 κ.ε
Στην Ελλάδα όμως κάποιος αντιπρόσωπος εισήγαγε (τότε που καταρτίστηκε αυτός ο πίνακας του παραλογισμού) κάποια μοντέλα αυτ/των που είχαν κινητήρα στα όρια αυτά Π.Χ 785 κ.ε η 1356 κ.ε (το Simca αν θυμάμαι καλά) , 1926 κ.ε , 2356 κ.ε και φυσικά οι "φίλοι" τους υπηρεσιακοί παράγοντες φρόντισαν (με το αζημίωτο προφανώς...) να είναι τα δικά τους μοντέλα ένα κλικ κάτω από των ανταγωνιστών αφού τότε η φορολογία ήταν της τάξεως του 300 και παραπάνω τοις %...
Δυστυχώς καμία κυβέρνηση δεν μπόρεσε να δεί λίγο πίσω από τους πίνακες , δέχθηκε σαν ευαγγέλιο τον παραπάνω διαχωρισμό των υπηρεσιακών παραγόντων και τον χρησιμοποιούν τυφλοσούρτη!!!
Με ποιά λογική σήμερα ένα αυτ/το από αυτά που λέγονται "δίλιτρα" μέχρι 2000 κ.ε δηλ. από κάποιο κατασκευαστή να έχει 184 € και σε κάποιον άλλο 428 €;;;
Μήπως με την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος πρέπει να ξαναδεί το υπουργείο την κλίμακα στην φορολογία των αυτ/των κάνοντας ένα ορθολογισμό και ορίζοντας νέες κατηγορίες στην σκάλα ώστε να μήν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφοροποίηση (άλματα ίσως αποδίδει καλύτερα) από κατηγορία σε κατηγορία;;;
Έτσι θα περιοριστεί και η δικαιολογημένη γκρίνια των πολιτών αλλά και το δημόσιο θα εισπράξει περισσότερα αφού θα υπάρχει μεγαλύτερη διαστρωμάτωση.