Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

British Airways




Πριν δεκαπέντε ημέρες η διοίκηση της British Airways είχε ζητήσει από τους υπαλλήλους της να δηλώσουν ΑΝ επιθυμούν να εργασθούν χωρίς αμοιβή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ώστε να βελτιωθούν τα οικονομικά της εταιρείας.

Χθες η ιστοσελίδα της δημοσίευσε το αποτέλεσμα .

Quote
Nearly 7,000 British Airways staff have taken an early opportunity to apply for voluntary pay cuts in support of the airline's cost reduction programme.

Of the 40,000-strong workforce, 6,940 employees had volunteered for unpaid leave, part-time working or unpaid work by June 24. Their actions will save the company up to £10 million.

Willie Walsh, British Airways' chief executive, said: "This is a fantastic first response. I want to thank everyone who has volunteered to help us pull through this difficult period.

"This response clearly shows the significant difference individuals can make."

Options were made available for staff to volunteer for between one and four weeks unpaid leave or unpaid work, with the pay deduction spread over three or six months.

The options also included switches to part-time working or longer periods of unpaid leave. Staff will have further opportunities to take part in the programme later in the year.

UnQuote

Με έκπληξη , δυσπιστία , ειρωνεία και υποβάθμιση αντιμετωπίστηκε στην χώρα μας από τα site ειδήσεων και Blogs η ανακοίνωση της British Airways για την εθελούσια εργασία χωρίς αμοιβή από τους υπαλλήλους της.

Ορισμένοι απλά δημοσίευσαν την είδηση χωρίς σχολιασμό…..
(http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1026951&lngDtrID=251)

Τα κανάλια (και τα ραδιόφωνα) πολύ απλά την ΕΘΑΨΑΝ σαν είδηση ……
Βλέπετε δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα (όποια και αν είναι αυτά) των διαπλεκόμενων ΜΜΕ που ακόμα και μία διαδήλωση 30 κατοίκων μία περιοχής προβάλεται σαν ΜΕΓΑ θέμα.

Η διαφορά της νοοτροπίας που έχουν οι Άγγλοι με τους Έλληνες είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ , δεν επικεντρώνομαι στο γεγονός ότι 7.000 άνθρωποι (δηλαδή το 1/6 των εργαζομένων της) απάντησαν θετικά στην έκκληση της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ εταιρείας , αλλά στον τρόπο που αντιμετωπίστηκε από την Αγγλική κοινωνία αυτή η πρόσκληση.

Οι εργατοπατέρες (όχι μόνο της Β.Α αλλά όλων των συνδικάτων) ΔΕΝ κήρυξαν γενική απεργία καταγελώντας την εργοδοσία που τους «πίνει το αίμα» .
Δεν έκλεισαν τα αεροδρόμια της Αγγλίας.
Τα κανάλια δεν έκαναν μονοθεματικά δελτία ειδήσεων απασχολούμενα ΜΟΝΟ με την «καταπάτηση των δικαιωμάτων» των εργαζομένων.
Τα κόμματα δεν έκαναν επαναστατική γυμναστική προσπαθώντας να μαζέψουν τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους της «Ανάλγητης κυβέρνησης» .

Ωριμότητα και υπευθυνότητα είναι το συμπέρασμα για την κοινωνία της Αγγλίας.
Στο δύσκολο αεροπορικό γίγνεσθαι εν μέσω κρίσης που η μία εταιρεία κλείνει πίσω από την άλλη στην Ευρώπη (και γενικώς στον κόσμο), οι εργαζόμενοι θεώρησαν ότι πρέπει να βοηθήσουν την εταιρεία που δουλεύουν να διατηρηθεί ανταγωνιστική.

Καμία σχέση με τις κραυγές , τον πανικό , την παραπληροφόρηση που επικρατεί στην χώρα μας.

Θυμηθείτε τις καταλήψεις του αεροδρομίου και τους βανδαλισμούς με σπρέι στα αεροσκάφη ,από τους εργατοπατέρες της Ο.Α όταν ήταν να πωληθεί .

Ο Ελληνικός τρόπος αντιμετώπισης της κρίσης είναι αυτοκαταστροφικός.
Ο συνδικαλισμός (εκτελεστικά κομματικά όργανα για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους) δεν μπορεί να ξεφύγει από τις αγκυλώσεις του .

To σύνθημα που απαξιώνει με μια φράση το σύνολο της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής νομοθεσίας «Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη» αν και δεν αποδίδει τα αναμενόμενα στο κόμμα που το συνέταξε (ΚΚΕ) , είναι το ευαγγέλιο των συνδικαλιστών.

Η κρίση σίγουρα θα περάσει , όσες κοινωνίες έδειξαν προσαρμογή στις νέες συνθήκες θα κάνουν άλματα μπροστά μόλις οι συνθήκες βελτιωθούν , αντιθέτως η χώρα μας θα παραμείνει ουραγός , καθηλωμένη σε απαρχαιωμένα μοντέλα εργασιακών σχέσεων και με καταρρακωμένο κοινωνικό ιστό.

Το νέο παγκόσμιο περιβάλλον θα μας βρει και πάλι εκτός τόπου και χρόνου μόνο που πλέον δεν θα υπάρχει έξωθεν βοήθεια αφού ούτε Κοινοτικά πλαίσια ούτε ταμεία συνοχής θα υπάρχουν πλέον.
Το σοκ θα είναι τεράστιο στην Ελλάδα.